Thursday 9 October 2008

Our 5th Wedding Anniversary


Alhamdulillah, 3rd October 2008, genap 5 tahun usia perkahwinan kami. Normal practice, kami akan saling memberikan kad wedding anniversary with special gift. This year...thank you very much to my hubby for his lovely present...Samsung Omnia i900.
But, I'm a bit upset coz tak dapat nak beri hadiah apa-apa kat my beloved hubby...just a card coz budjet tak cukup nak belikan my hubby camera digital SLR Canon 40D idamannya...inshaAllah, it will be yours sooner or later and my pray..may you become a good muslim photographer like Peter Sanders @ Abdul Adzeem, that utilise his expertise in photography for the sake of Islam.




6 comments:

ape2ajer said...

Tahniah.. n happy Anniversary!.. semoga berbahagia bkelakaln ke akhir hayat dan dimurahkan rezeki anak...kejap jerr 5 thn kan... mcm baru semalam attend majlis kawen korng... hmm pasni gambar2 mesti cun melecun . .. heheheh

Anonymous said...

Wah dah 5 tahun. Cepatnya masa berlalu. Tahniah..tahniah..tahniah. Moga dipermudahkan urusan oleh Allah S.W.T sentiasa dan dimurahkan rezeki olehNya. Amien.

Ibnu Amin said...

Alhamdulillah. Terima kasih atas doa kalian. Semoga kalian juga berbahagia di samping keluarga tercinta hingga ke akhir hayat. Juga menjadi ayah dan ibu yang baik kepada anak2. amiin.

Anonymous said...

tahniah kerana berjaya mengharungi 5 tahun pertama kehidupan berumahtangga...semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan perjalanan PhD kalian berdua....

Aryati Bakri said...

Tahniah, smeoga semakin tabah dengan dugaan di dunia dan akhirat. Smeoga mendapat haji mabruk dan kembali seperti kain putih dan seolah2 dilahirkan semula seperti bayi. Semoga dianugerah oleh ALLAH bayi yang menjadi penambah kasih sayang.

Ibnu Amin said...

InsyaAllah...terima kasih kak Yati. Semoga Kak yati dan abang Nasree juga akan tercapai hajat untuk menunaikan haji dan dianugerahkan Illahi anak2 yang soleh/ah yang taat melaksanakan perintah Allah dan meninggalkan larangan NYA. Amiin.